Tehnička podrška

Dugogodišnje iskustvo u servisiranju i održavanju opreme za preradu plastike naša je najvažnija referenca. Naš servisni tim čine visoko kvalificirani tehničari koji se redovito educiraju kod naših inozemnih partnera, a raspolažu i bogatim iskustvom iz prakse.

Našim kupcima nudimo kompletno servisiranje opreme u garancijskom i vangarancijskom roku, obuke za rukovanje opremom, besplatne konzultacije i analize proizvodnih procesa. Raspolažemo lagerom rezervnih dijelova vrijednosti preko 10.000 eur.

Pored toga, našim kupcima nudimo i ugovore o održavanju i servisiranju opreme sa posebnim pogodnostima tijekom nabavke dijelova, redovitim obilascima i pregledima opreme itd.

Naš servisni tim možete direktno kontaktirati mailom na servis@plastma.net ili na brojeve telefona +381 21 6043 821 i +381 21 6040 449.

Pored našeg tima servisera, kupcima je na raspolaganju i dodatna tehnička podrška od strane naših glavnih partnera u Europi: HAITIAN INTERNATIONAL GERMANY u Njemačkoj i SHINI EUROPE u Poljskoj. 

Ispod možete pogledati kako izgleda logističko-servisni centar HAITIAN-a u Njemačkoj